Accounting in Budapest

Accounting services

  • Book-keeping for private entrepreneurs, BT, KFT, KKT, RT (forms as EVA,KIVA, KATA, ÁFA payer, non-ÁFA payer) 
  • Double accounting VAT (ÁFA) position information as the client asks 
  • Making of the official tax papers regarding the company's registration form 
  • Regular information about the taxes to pay 
  • Administration and representation in front of the Hungarian Tax Office and other relevant authorities 
  • Making of trial balance, balance sheet and profit-and loss account every month (or when the client asks) in English and Hungarian as well 


Other accounting services 

  • We offer for our clients that our employee checks the company's accounting or we do the accounting. We can also use the client's accounting software or can use ours as well depending on the needs. 

Other services 

  • Company establishment and advising (with lawyer background) 
  • Company form changing (with lawyer background) 
  • Making of business plans and documents for bank credits 


Why to choose us? 

Did it happen to You that Your book-keeper accounts the bills, receipts, bank account reports and any other tax relevant documents then just saying how much tax to pay but cannot inform You on the actual company financial situation?

Non-professionalism and inexpereince of the book-keeper can cause the above situation which can lead to Your company's financial loss. Most of the book-keepers are lazy to explain You the connection between the numbers and to help You making the decisions.

We at Smart Balance doing the opposite with our clients. If we talk about accounting we are working together not for months as in small projects but for years and tenth of years. It is a long term job and we would like to make it at the best quality.

Our process of accounting is the following: The client sends us the documents every month which then will be accounted. Here most of the book-keepers stop to think. We wont stop here but analyze the numbers with our special developed software then rethink it with our economist way. After arranging a meeting with our client we discuss the most important numbers combined with tax-advising and helping You to make the decisions.Our client can follow his/her business processes and nobody will be surprised at the end of the month as at other book-keepers.

Regarding the accounting software above our more then 30 years of experience in book-keeping and continous tax courses update we aspire to find the answer for a problem and special questions in the shortest possible time. We do this not just because making of the tax papers but helping Your company's future as well. 

 

Call us! +36 30 332 5119

Miért válasszon minket?

Előfordult már Önnel hogy könyvelője csak lekönyveli a kapott bizonylatokat minden hónapban, de igazából nem tud konkrét helyzetjelentést adni cégének pillanatnyi gazdasági helyzetéről?

Ezt okozhatja a könyvelő szakmai tudásának hiánya, illetve tapasztalatlansága is, mely az Ön vállalkozása számára végzetes hiba is lehet. A lekönyvelt bizonylatok gyakorlatilag a múltban történt gazdasági eseményeket mutatják, melyek közötti összefüggéseket és az azokból levonható jövőbeli következtetéseket sajnos gyakran lusta elmagyarázni egy könyvelő. Ez sajnos a magyar piacon a könyvelőknél gyakran előforduló hiba. Mi a Smart Balance-nál pontosan ennek az ellenkezőjét tesszük.

Mi másképp állunk hozzá ügyfeleinkhez, ha a könyvelésről van szó, hiszen itt nem pár hónapos projektmunkákról, hanem akár évtizedeken át tartó minőségi könyvelői szolgáltatásról van szó. Természetesen műhelytitkokat nem árulhatunk el, de maga a bizonylatfeldolgozási folyamat hasonló, megtoldva minőségi könyvelői szolgáltatással: Az ügyfelünktől kapott bizonylatokat lekönyveljük, a főbb számlaosztályokat felvisszük a speciális, általunk több évig fejlesztett könyvelői rendszerünkbe, majd a kapott eredményeket közgazdasági szemszögből is kiértékeljük. Ezt követően ügyfelünkkel a megbeszélt időpontban átbeszéljük vállalkozásának pillanatnyi helyzetét és a jövőbeli forgatókönyveket. Mivel a könyvelés effajta kiértékelése minden hónapban minden ügyfelünknél megtörténik, ezért az adott vállalkozás vezetője is folyamatában tudja követni cégének gazdasági működését, így senkit nem fognak érni meglepetések az idő előrehaladtával.

A fenti könyvelői rendszerünk, több évtizedes szakmai tapasztalatunk, és a folyamatos könyvelői továbbképzések segítségével ügyfeleinkkel együtt törekszünk arra, hogy a felmerülő gazdasági problémákra, kérdésekre a lehető legrövidebb idő alatt megoldást találjunk. Tesszük ezt azért, mert mi nem csak könyvelünk, hanem cége jövőjét is folyamatosan figyeljük.

Ha Ön Budapesten egy jó könyvelőirodát keres, akivel vállalkozását még magasabb szintre emelheti, kérjük ne habozzon, hívjon! +36 30 332 5119

Napi teszt


Napi Tipp

A ‘rajtakapott’ feketemunkásra a megyei felügyelőség első körben 50 ezertől-2 millió forintig terjedő munkaügyi bírságot szabhat ki.

Üdvözöljük könyvelő irodánk honlapján! A könyvelés menüpont alatt megtalálhatja a könyveléssel kapcsolatos szolgáltatásainkat (pl.: kettős könyvelés, mérlegkészítés, eredménykimutatás, SZJA- és ÁFA bevallások), az adótanácsadás alatt az elsősorban adókkal és járulékokkal kapcsolatos optimalizálási konzultációnkat, bérszámfejtés alatt a bérügyintézés szolgáltatásait cégek és magánszemélyek esetében. Rövid bemutatkozásunk: Az 1980-as évek vége óta foglalkozunk könyveléssel, adótanácsadással és bérszámfejtéssel mérlegképes könyvelő szakemberekkel. Az elmúlt pár évtized szakmai tapasztalatát is hasznosítva a gyakorlatban kínálunk minőségi könyvelést kis cégektől a részvénytársaságokig. Mivel Magyarországon a jogszabályok kiemelten a számvitel területén gyakran változnak, ezért is járunk alkalmazottainkkal együtt folyamatosan mérlegképes könyvelői továbbképzésekre, ahol utánna számunkra is letisztultan adjuk át Önöknek - jelenlegi és leendő Kedves Ügyfelünknek - az Önt érintő számviteli változásokat hogy vállalkozásának könyvelése miatt Ön egy percig se aggódjon. Ön akár most lépett bele a vállalkozások világába, akár régebb óta működő cége van, könyvelőink segítségével másfajta szemszögből is láthatja vállalkozásának működését, mint amit a piacon a többi könyvelő kínál. Reméljük hamarosan üdvözölhetjük ügyfeleink között és megoszthatjuk Önnel a tapasztalatainkat a könyvelés területén! Könyvelő irodánk címe: 1055 Budapest, Szent István körút 1. (a Jászai Mari téri villamosmegállónál).
Cégalapítás esetén rendelkezünk ügyvédi háttérrel, illetve ha Ön nagyobb vállalkozás birtokosa úgy könyvvizsgálói kapcsolatunk is van, mindemellett nyújtja könyvelőirodánk Önnek a saját professzionális könyvelői, adótanácsadói és bérszámfejtői szolgáltatását.
Extra szolgáltatásként angolul beszélő könyvelőnk is van!